قالب آموزشی وردپرس مستر استادی

پیشرفته ترین قالب آموزشی وردپرس
به راهنمايي خوش آمديد، این صفحه كه به شما كمك مي‌كند قالب جديد MasterStudy خود را بشناسيد.

در اینجا می توانید راهنمای دقیق و اطلاعات کلی را مشاهده کنید تا به شما کمک کند قالب جدید MasterStudy خود را بشناسید. اول از همه، مایلیم از شما برای خرید قالب MasterStudy تشکر کنیم، از خرید شما بسیار قدردانی می شود!

این سند نصب و استفاده از تم را پوشش می دهد و پاسخ هایی را برای مشکلات و مسائل رایج نشان می دهد. توصیه می‌کنیم در صورت بروز هرگونه مشکل، مستندات را به‌طور کامل مطالعه کنید، همچنین پیشنهاد می‌کنیم به ترتیبی که نشان داده می‌شود، راهنما را به‌طور متوالی بررسی کنید، در غیر این صورت ممکن است اطلاعات مهم را از دست بدهید.

نسخه های نمایشی

در زیر می توانید بهترین دموها را مشاهده کنید تا بتوانید یک وب سایت آموزشی کاربردی و زیبا بسازید. Masterstudy دارای 15 الگوی منحصر به فرد برای انتخاب است.

اگر سؤالی دارید که خارج از محدوده این سند است، پیوند را دنبال کنید تا نحوه ایجاد تیکت پشتیبانی را بیاموزید.

نحوه وارد کردن محتوای نمایشی- نسخه انگلیسی

پس از فعال‌سازی موفقیت‌آمیز تم، می‌توانید طرح‌بندی آزمایشی انتخابی را در زیر Masterstudy > نسخه نمایشی نصب کنید.

اگر طرح زمینه روی یک سایت زنده نصب شده باشد، باید قبل از وارد کردن نسخه آزمایشی از محتوا (پست ها، صفحات و غیره) نسخه پشتیبان تهیه کنید. توصیه می کنیم محتوای آزمایشی را روی یک وردپرس جدید نصب کنید.

صفحه ساز

شما می توانید انتخاب کنید که چه صفحه ساز می خواهید در وب سایت خود استفاده کنید. هنگام وارد کردن نسخه آزمایشی در بخش نصب دمو به شما پیشنهاد می شود بین WP Bakery Page Builder (ویژوال کامپوزر سابق) و Elementor یکی را انتخاب کنید. برای انتخاب صفحه ساز روی یکی از گزینه ها کلیک کنید. افزونه انتخاب شده در حین واردات نسخه ی نمایشی نصب می شود.

هر طرح نمایشی برای عملکرد صحیح به تعدادی افزونه نیاز دارد. خوشبختانه، اوج طراحی نصب پلاگین ها را برای شما آسان کرده است و در طول فرآیند راه اندازی دمو، به طور خودکار نصب می شوند. برای شروع وارد کردن، روی دکمه Setup layout کلیک کنید.

ویژگی Setup Layout همه پلاگین های مورد نیاز را نصب می کند، طرح نمایشی انتخابی و ویجت ها را وارد می کند.

پس از اتمام مراحل می توانید به صفحه اول سایت خود مراجعه کنید تا تمام ویژگی های آماده را مشاهده کنید.

پس از اتمام مراحل تصاویر و متن های خود را جایگزین نمایید.

سیستم مورد نیاز

از آنجایی که ما فقط تم‌های ممتاز را برای برآورده کردن استانداردها و انتظارات بالای مشتریان خود ایجاد می‌کنیم، موضوع MasterStudy ما نسبت به موضوع اصلی متوسط شما کمی بیشتر از منابع مورد نیاز است. قالب وردپرس MasterStudy برای استفاده با وردپرس 5.6 یا بالاتر طراحی و توسعه یافته است.

توصیه های پیکربندی

برای استفاده از همه گزینه های MasterStudy، باید مطمئن شوید که هاست شما از شرایط زیر پشتیبانی می کند:

الزامات وردپرس

بررسی کنید که میزبانی وب شما حداقل الزامات وردپرس را برآورده می کند.

محدودیت های پیکربندی PHP

نحوه مشاهده وضعیت سیستم

برای مشاهده وضعیت سیستم، می توانید از پنل مدیریت وردپرس خود به داشبورد MasterStudy > وضعیت سیستم بروید تا محیط سرور را بررسی کنید:

نصب قالب مستراستادی

در ویدیو زیر نحوه نصب قالب با بسته آسان نصب را به شما توضیح می‌دهیم.

نکته: به شما توصیه میکنیم که از طریق بسته آسان نصب قالب را نصب کنید.

نصب قالب از طریق پیشخوان

برای استفاده از همه گزینه های MasterStudy، باید مطمئن شوید که هاست شما از شرایط زیر پشتیبانی می کند:

نحوه فعال سازی قالب

برای ثبت دامنه روی محصول خریداری شده به بخش دانلودها مراجعه کنید و روی محصول خریداری شده روی افزودن دامنه کلیک کنید و دامنه خود را شامل http یا https وارد نمایید.

دامنه اشتباه برای محصول خریداری شده ثبت کرده‌اید

برای تغییر دامنه محصول خریداری شده به بخش دانلودها مراجعه کنید و در محصول خریداری شده روی تغییر دامنه کلیک کنید و دامنه خود را شامل http یا https وارد نمایید.

 

مشکلی در ثبت دامنه شما روی محصول خریداری شده رخ داده است

در این صورت مانند مرحله قبل روی دکمه تغییر دامنه کلیک کنید و دامنه خود را مجدداً وارد نمایید (نگران نباشید این کار از تعداد دامنه های شما کسر نمی‌کند)

 

نصب LMS

برای کمک به درک بهتر نرم افزار LMS، ما به ایده ادغام LMS Wizard رسیدیم. Wizard به شما کمک می کند تا بسته به تصمیم برای ساخت یک سایت برای یک مدرس یا ایجاد یک مجموعه اساتید، تنظیمات را پیکربندی کنید.

بلافاصله پس از وارد کردن نسخه آزمایشی، به نصب ال ام اس هدایت خواهید شد. همچنین می توانید از طریق پیشخوان> ابزار > ال ام اس ویزارد به آن دسترسی داشته باشید.

7 مرحله ساده وجود دارد که شما را در راه اندازی اولیه وب سایت خود راهنمایی می کند.

مرحله اول

مرحله اول – کسب و کار – در اینجا می توانید نوع کسب و کار را انتخاب کنید. شما دو گزینه دارید: ایجاد یک وب سایت برای افراد یا راه اندازی برای مجموعه ای از اساتید.
گزینه مورد نیاز را علامت بزنید.

مرحله دوم

مرحله بعدی – عمومی اجازه می دهد تا صفحات LMS ایجاد کنید، پرداخت WooCommerce را راه اندازی کنید، و  پرداخت میهمان را فعال کنید.


Notice: Undefined index: src in /home/ojetarah/public_html/wp-content/plugins/elementor/core/page-assets/loader.php on line 87

Notice: Undefined index: dependencies in /home/ojetarah/public_html/wp-content/plugins/elementor/core/page-assets/loader.php on line 87

Notice: Undefined index: version in /home/ojetarah/public_html/wp-content/plugins/elementor/core/page-assets/loader.php on line 87