دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

63000 جستجوی وب در گوگل در هر ثانیه به ما می گوید که بسیاری از کسب و کارها به گوگل به عنوان منبع قابل توجهی از ترافیک ارگانیک برای وب سایت های خود متکی هستند.

برای اطمینان از اینکه برخی از این جستجوها بازدیدکنندگان را به سمت سایت شما هدایت می کنند، باید جایگاه بالایی را در صفحات نتایج موتور جستجوی گوگل (SERP) برای کلمات کلیدی هدف خود حفظ کنید. تحقیقات نشان می دهد که هر چه بتوانید به بالای صفحه اول نزدیکتر شوید، بهتر است. به طور متوسط، سایت هایی که در صفحه اول فهرست شده اند، 91.5 درصد از سهم ترافیک یک کلمه کلیدی را دریافت می کنند، که اولین نتیجه ارگانیک، 32.5 درصد از آن ترافیک را دریافت می کند.

در حالی که تحقیقات کلمات کلیدی، ایجاد محتوا و ایجاد لینک برای ورود به آن صفحه اول ضروری است، ردیابی رتبه شما برای ماندن در آنجا مهم است. با پیگیری رتبه‌بندی کلمات کلیدی خود، می‌توانید عملکرد آن‌ها را کنترل کنید، رشد جستجوی ارگانیک را دنبال کنید، و هر پست یا صفحه‌ای را که عملکرد ضعیفی دارد، تشخیص دهید.

عملکرد خود را با افزونه رایگان وردپرس HubSpot اندازه گیری کنید

افزودن کلمات کلیدی به وردپرس عالی است، اما اگر به دنبال داده های قابل اعتماد و دقیق برای اطلاع از استراتژی سئوی خود هستید، می خواهید از افزونه ردیاب رتبه استفاده کنید. این ابزار می تواند به شما کمک کند موفقیت کلمات کلیدی خود را در طول زمان تعیین کنید و از پتانسیل خود برای ایجاد ترافیک ارگانیک استفاده کنید.

Rankie که در بازار افزونه CodeCanyon موجود است، یک افزونه ردیاب رتبه کلمه کلیدی وردپرس ممتاز است که می تواند به شما کمک کند سایت خود را برای جستجوی ارگانیک بهینه کنید. قبل از اینکه درباره ویژگی‌های این افزونه ضروری وردپرس صحبت کنیم، اجازه دهید نگاهی دقیق‌تر به مزایای استفاده از پلاگین ردیاب رتبه‌بندی کلمات کلیدی بیندازیم.

چرا از پلاگین ردیاب رتبه کلمات کلیدی استفاده کنید؟

در حالی که رتبه بندی کلمات کلیدی تنها یکی از بسیاری از عواملی است که می تواند بر ترافیک شما تأثیر بگذارد، اهمیت نظارت بر آنها را نباید دست کم گرفت.

تجزیه و تحلیل موقعیت خود در بین SERP ها به شما کمک می کند تا بفهمید با ارزش ترین محتوا و کلمات کلیدی شما چیست، فرصت های بهبود کجاست و چگونه تلاش های بهینه سازی شما در طول زمان بر رتبه بندی شما در جستجوی ارگانیک تاثیر می گذارد.

برای اطلاع رسانی و بهبود استراتژی جستجوی ارگانیک خود با چنین بینش هایی، می توانید رتبه بندی کلمات کلیدی خود را به صورت دستی پیگیری کنید. با این حال، این فرآیند می‌تواند زمان‌بر و مقیاس‌پذیری آن تقریباً غیرممکن باشد. تصور کنید که ده ها، صدها یا حتی هزاران کلمه کلیدی مورد نظر خود را در گوگل تایپ می کنید تا ببینید صفحات وب شما در کجای SERP های آن قرار دارند.

در حالی که می توانید از Google Analytics برای ردیابی خودکار رتبه بندی کلمات کلیدی خود استفاده کنید، افزونه وردپرس مانند Rankie به شما امکان می دهد مستقیماً در داشبورد وردپرس خود به این اطلاعات دسترسی داشته باشید. به علاوه، Rankie می تواند فرآیند تحقیق، ردیابی و گزارش کلمات کلیدی مورد نظر شما را برای چندین سایت خودکار کند. بیایید در مورد ویژگی های کلیدی این افزونه در زیر بیشتر بیاموزیم.

ویژگی های کلیدی پلاگین Rankie

Rankie با ویژگی های ردیابی، گزارش و تحقیق خود ابزار قدرتمندی است که می تواند استراتژی کلمات کلیدی شما را ارتقا دهد و رتبه سایت شما را بهبود بخشد. در زیر برخی از ویژگی های کلیدی آن آورده شده است.

ردیابی رتبه بندی

با Rankie می توانید رتبه بندی تمامی کلمات کلیدی خود در گوگل را در یک مکان مشاهده کنید. به سادگی وارد داشبورد وردپرس خود شوید و با یک نگاه می توانید عملکرد سایت خود را درک کنید.

در حالی که این رتبه‌بندی‌ها روزانه به‌روزرسانی می‌شوند، همچنین می‌توانید روی علامت علامت در ستون «به‌روز» کلیک کنید تا فوراً رتبه‌بندی کلمه کلیدی را به‌روزرسانی کنید. این ویژگی به شما اطمینان می دهد که از رتبه سایت خود در زمان واقعی مطلع خواهید شد.

 

می‌توانید روی هر کلمه کلیدی کلیک کنید تا نمودار رتبه‌بندی تاریخ آن را ببینید، که نشان می‌دهد چگونه رتبه‌بندی آن در طول زمان تغییر کرده است. این ابزار با اجازه دادن به شما برای بررسی عملکرد کلمات کلیدی جداگانه، می تواند به شما کمک کند تا تحقیق و برنامه ریزی کلمات کلیدی خود را اصلاح کنید.

گزارش های رتبه بندی

Rankie همچنین گزارش‌های PDF در مورد رتبه‌بندی و روند فعلی شما تولید می‌کند، که می‌توانید آن‌ها را با سایر اعضای تیم خود که به داشبورد وردپرس شما دسترسی ندارند به اشتراک بگذارید. این گزارش‌ها را می‌توان براساس ماه، سال یا همه سال‌ها (یعنی از زمانی که شروع به ردیابی کلمات کلیدی خود با Rankie کرده‌اید) تولید شود.

برای اطلاعات بیشتر در مورد رتبه‌بندی کلمات کلیدی خود، می‌توانید افزونه Rankie را طوری پیکربندی کنید که یک ایمیل روزانه در مورد هرگونه تغییر در موقعیت کلمات کلیدی خود ارسال کند. این به شما امکان می دهد تا به سرعت محتوای خود را برای به دست آوردن موقعیت های برتر در SERP های Google بهینه سازی کنید.

ابزار تحقیق کلمات کلیدی

قبل از اینکه شروع به نوشتن کنید، احتمالاً فهرستی از کلمات کلیدی و عباراتی که تجارت اصلی شما را توصیف می کند و برای شخصیت های خریدار جذاب است، تهیه کرده اید. می‌توانید این فهرست را با استفاده از ابزار تحقیق کلمه کلیدی داخلی Rankie گسترش دهید، که به‌طور خودکار صدها پیشنهاد کلمه کلیدی طولانی را برای هر عبارت جستجو ایجاد می‌کند. این به شما کمک می‌کند تا اطمینان حاصل کنید که هیچ‌وقت از ایده‌های محتوا تهی نمی‌شوید.

مثلاً بگویید که در حال اجرای یک وبلاگ سلامت هستید. شما می توانید “کاهش وزن” را در نوار جستجوی کلمه کلیدی Rankie جستجو کنید و لیستی از بیش از 200 موضوع فرعی مرتبط را ایجاد می کند که می توانید در مورد آنها بنویسید. برخی از این نتایج در زیر نشان داده شده است.

با استفاده از Rankie برای ردیابی رتبه‌بندی کلمات کلیدی، تولید گزارش‌های رتبه‌بندی و انجام تحقیقات کلمات کلیدی، نه تنها می‌توانید سئوی سایت خود را نظارت کنید، بلکه می‌توانید آن را بهبود بخشید تا ترافیک جستجوی ارگانیک بیشتری را به سایت خود هدایت کنید.

فیلم آموزشی نحوه کار با افزونه

 

 

یک پاسخ در “بررسی Rankie: یک افزونه ردیاب رتبه وردپرس”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *